|
У категорії матеріалів: 4 Показано матеріалів: 1-4 |
|
Сортувати по:
Даті
На сьогодні існує дуже багато підходів до змісту та напрямків реалізації
різноманітних концепцій маркетингу в туризмі. Інтегративною базою цих
концепцій є положення про те, що вся діяльність туристичної організації
відбувається на
основі постійного моніторингу стану ринку та ґрунтується па достеменному знанні
уподобань та потреб потенційних покупців, їх оцінці та врахуванні можливих змін
у майбутньому. Економічно-господарською базою такої інтеграції є виробництво
тільки тих туристських продуктів та послуг, які потрібні та подобаються
туристам. Зміст та технологія реалізації концепції геомаркетингу екологічного туризму
ґрунтується на традиційній для туристичного маркетингу теоретико-методологічиій
базі59 та передбачає таку послідовність дій:
|
Розробка комплексу геомаркетингу включає розробку таких складових підсистем, що
мають до певної міри самостійне значення, а саме: продуктової, цінової,
комунікаційної стратегій та стратегії збуту. Продуктова та цінова стратегія в
геомаркетингу екологічного туризму в загальних рисах подібна до маркетингових
стратегій у туризмі70. Найбільш специфічними, в контексті екологічного туризму,
є стратегія збуту та комунікаційна стратегія геомаркетингу.
У мінливому та конкурентному ринковому середовищі одним із життєво необхідних
інструментів забезпечення стабільної екотуристичної діяльності є планування та прогнозування попиту.
Потенційний попит в екологічному туризмі можна визначати за загальною кількістю
туристів, що прибули з місця постійного проживання у місце реалізації туру
(екотуристичний центр у межах природоохоронної чи природогосподарської те- .
риторії) або їх витратами під час скотуру.
|
Вивчення маркетингового профілю споживача екоту-ристичних послуг дозволяє
виділити характерні психологічні, поведінкові та мотиваційні аспекти вибору
певного туру. Це дає можливість більш чітко визначити маркетингову стратегію
турфірми. Як правило маркетинговий профіль досліджують за п'ятьма основними
складовим: продукт, ціпа, місце, просування, зв'язки з громадськістю.
У якості прикладу наведемо результати дослідження маркетингового профілю
міжнародного екотуриста, що були здійснені американськими консалтинговими
компаніями «HLA&ARA» па замовлення Міжнародного товариства екотуризму (TIES).
Після проведення дослідження були тримані наступні характеристики маркетингового
профілю північноамериканського екотуриста:
|
Сучасні напрямки геомаркетингових комунікацій -інформаційно-аналітичної та
рекламної діяльності міських екотуристичиих, природогосподарських та
природоохоронних організацій - органічно пов'язані з основними принципами
урбокомненсаційпого екотуризму та з геомаркетипгом 73. Особливістю геомаркетингу
є його ресурсна спрямованість - як основний об'єкт ринкової діяльності
пропонується комплекс просторових умов і ресурсів природного та
антропогенізованого середовища як просторового базису споживчих потреб та
послуг, а також специфічного об'єкта споживання та послуг. Однією з важливих
складових гсомаркетингу є інформаційний менеджмент та реклама
урбокомпенсаційного екологічного туризму.
|
|