|
Головна » 2009 » Вересень » 21
Один із них – до Краматорська, де працює унікальна фабрика-музей ретро-автомобілів. Тут зібрано близько ста екземплярів вітчизняного
...
Читати далі »
|
Гарними туристичними менеджерами не народжуються - ними стають. Як виростити туристичний високопрофесійний персонал, який буде приносити компанії реальні гроші, з'ясовувала українська туристична газета. Ірина Ассонова, дире
...
Читати далі »
|
Наталія Шикута, директор по роботи з клієнтами компанії Global Marketing & Communications, нагадує, що традиційні способи просування туристичних послуг - реклама в друкованих виданнях, інтернет, спонсорство на телебаченні, зовнішня реклама. «За Інтернетом однозначно майбутнє. Останні моніторинги показують, що все більше людей довіряє інформації, знайденої в мережі інтернет. Зовнішня реклама та преса дозволяють підтримувати впізнаванність бренду, за
...
Читати далі »
|
Для українських турагенств, що працюють у сегменті масових турів, кінець літа ознаменувався професійною новиною: на сайтах більшості великих туроператорів з'явилася інформація про перегляд розмірів агентської винагороди. А точніше, оператори ввели фіксований відсоток бонусу для своїх агентів. Туристична громадськість сприйняла цей факт досить емоційно. Втім, воно й не дивно - ад
...
Читати далі »
|
|
|