П`ятниця, 22-Листопада-2024, 00.51.34
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Розділи новин
Анонси подій [222]
Всеукраїнські заходи [96]
Туристические отчеты [23]
Виставкова діяльність [81]
Знаменні дати [67]
Конкурси, змагання [48]
Новини турбізнесу [496]
Новини Євро 2012 [80]
Події міста [215]
Регіональні заходи [215]
Церкви Чернігівщини [13]
Суспільство [83]
Сторінки історії [153]
Оголошення [66]
Реклама
Новости туризма
Останні статті
Мы Вконтакте
Посилання

Новое на форуме
Туристичні блоги
Фото Чернігівщини
Статистика

Яндекс.Метрика

Пошук
Головна » 2009 » Вересень » 21 » Традиційні і нетрадиційні способи просування туристичних послуг
11.59.20
Традиційні і нетрадиційні способи просування туристичних послуг

натисніть для перегляду в повному розмірі…Наталія Шикута, директор по роботи з клієнтами компанії Global Marketing & Communications, нагадує, що традиційні способи просування туристичних послуг - реклама в друкованих виданнях, інтернет, спонсорство на телебаченні, зовнішня реклама.
«За Інтернетом однозначно майбутнє. Останні моніторинги показують, що все більше людей довіряє інформації, знайденої в мережі інтернет. Зовнішня реклама та преса дозволяють підтримувати впізнаванність бренду, за умови правильного вибору видання та адресної програми. Ну а телебачення забезпечує широку аудиторію», - аргументує пані Шикута.
Щоправда, за рекламне просування туркомпанії доведеться розщедритися. Витрати спочатку залежать від цілей. «Щоб бути на плаву, для маленького агентства немає потреби виходити на ринок з величезними бюджетами, досить декількох тисяч гривень. Є й компанії, які зовсім не витрачають гроші на рекламу. Якщо ж великий гравець хоче зайняти або утримати певну частку ринку, то і витрати на рекламу досить значні», - зазначає Наталія Шикута. Наприклад, білборди (зовнішня реклама) обійдуться компанії в 750-800 грн. А смуга реклами в престижному глянцевому журналі може коштувати 40-50 тис. грн. Витрати на телевізійну «розкрутку» дуже складно назвати, адже там реклама продається не посекундно, а по так званих «пунктах рейтингу». Підсумкова ціна залежить від багатьох речей. Наприклад, від того, які канали вибрав клієнт. Якщо канали належать до однієї групи (як ICTV, СТБ і «Новий канал»), то підсумкова знижка для клієнта буде більше.
Директор туристичної компанії «Феєрія» Ігор Захаренко каже, що потреба туркомпанії в рекламі залежить від того, як працює фірма. «Якщо це компанія закритого типу (працює тільки з агентами і не працює з прямими клієнтами), то витрати на рекламу мінімальні», - запевняє пан Захаренко. І додає: «Хтось витрачає на просування $ 100 на місяць, а хтось - більше мільйона. Витрати залежать від того, скільки часу працює фірма і наскільки добре її знають. Звичайно, на початковому етапі грошей на просування треба більше, а добре відомій компанії потрібний рекламний бюджет, що перевищує $ 100 тис.».
Аркадій Маслов, комерційний директор компанії Tez Tour Ukraine, розповідає, що в якості каналу просування своїх послуг Tez Tour використовує в основному рекламу в ЗМІ. При цьому в середньому на рекламну кампанію, за словами пана Маслова, компанія Tez Tour витрачає понад 1,5 млн. доларів на рік.
«Як такої реклами у нас в Україні немає - ми сконцентровані на використанні іміджевої реклами і зовсім не розміщуємо пряму рекламу. Це пов'язано з тим, що компанія Tez Tour - оператор туристичного ринку і не працює з роздрібною торгівлею. Тому нам немає необхідності доносити інформацію про наш продукт до наших клієнтів-туристів. При цьому ми беремо активну участь у спонсорських проектах на телебаченні, а також у спільних проектах (наприклад, часто проводимо спільні рекламні кампанії з готелями). Така реклама розміщується в журналах, на зовнішніх носіях», - говорить пан Маслов.

«Партизанська» робота

Просувати турпродукт можна і не зовсім традиційними методами. «Це можуть бути «партизанська» робота в інтернеті (на форумах, у соціальних мережах), вірусний маркетинг», - зазначає Наталія Шикута. Для довідки: вірусний маркетинг - це маркетингова технологія, побудована на тому, що інформація про будь-що передається від людини до людини «Ви, напевно, зустрічали оригінальні рекламні ролики або інтернет-іграшки, які вам присилають друзі. Вони містять рекламну інформацію, але тим не менш цікаві, і люди поширюють їх між собою так само, як вірус, саме з-за оригінального змісту», - пояснює пані Шикута.
Ігор Захаренко розповідає про те, що компанія «Феєрія», крім звичайної реклами, використовує безліч способів просування свого продукту. Це і робота з турагентами, і інтернет (ті ж самі вірусний маркетинг та участь у соціальних мережах), і програми лояльності, і багато іншого. «Взагалі-то, найефективніший спосіб продажів - МЛМ, мережевий маркетинг. Але в туризмі, здається, ніхто так не продає», - відзначає пан Захаренко.
Витрати на участь у соціальних мережах, вірусний маркетинг і т.д. мінімальні. Щоб бути точними, для цього турфірмі всього лише потрібна людина, яка буде цим займатися. Так що витрати - це його зарплата.
Ігор Захаренко каже: «Якщо ви не витрачаєте гроші безпосередньо, то ви витрачаєте свої час і зусилля на реалізацію та навчання, які теж коштують грошей».
«Можна зібрати базу даних своїх клієнтів, як туристів, так і колег. Потім організувати самостійну розсилку своїх пропозицій, при цьому уважно підбирати інформацію і слати тільки те, що дійсно може бути цікавим для даної людини. Спаму на ринку достатньо», - рекомендує Наталія Шикута.

Джерело: Олексій Черненко
«
Українська туристична газета»
Категорія: Новини турбізнесу | Переглядів: 1212 | Додав: chernigovec | Теги: просування турпродукту, туристичний ринок, турпродукт | Рейтинг: 0.0/0
Новости по теме: Вічна пам'ять Героям Чернігівщини. Відео
Программа открытия туристического сезона 2015 в Чернигове
Обговорено перспективи розвитку туризму в Україні і на Чернігівщині під час війни на Донбасі
В Чернигове обсудят угрозы и перспективы развития туризма в условиях военной агрессии РФ
В художньому музеї відбувся благодійний концерт на підтримку української армії
Чернігівщина вшанувала 97-у річницю бою під Крутами. Фоторепортаж
План заходів з нагоди відзначення 97-ї річниці бою під Крутами
29 січня - всі у Крути
Сегодня Сосницкий литературно-мемориальный музей А. П. Довженко празднует свое 55-ти летие
Загадочная Черниговщина: от Сновянки до Мезина. Фоторепортаж
Верховная Рада Украины хочет изменить существующий закон о туризме
В Киеве состоялись сборы Черниговского землячества 2015
У Чернігівському історичному музеї відкрилася нова експозиція про бійців АТО
Гетманская столица приглашает на Рождество в Батурин
На Різдво у Чернігові відкриється фестиваль «Чернігівська коляда - 2015»
Погода, Новости, загрузка...
Всього коментарів: 0
ComForm">
avatar