Субота, 23-Листопада-2024, 20.47.35
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Розділи новин
Статті [24]
Поради [34]
Реклама
Новости туризма
Останні статті
Мы Вконтакте
Посилання

Новое на форуме
Туристичні блоги
Фото Чернігівщини
Статистика

Яндекс.Метрика

Пошук
Головна » Статті » Зелений туризм » Поради

Bookmark and Share

Ваші сильні та слабкі сторони

У попередніх розділах Порадника були подані основні складові, які обумовлюють ті мінімальні умови, при наявності яких вже можна розпочинати діяльність. Проте цього недостатньо для більш успішної діяльності. На практиці часто трапляється, що господар ризикує і розпочинає справу без детального аналізу рівня свого туристичного продукту шляхів його покращення. Не хочемо переконувати, що такий ризик приречений на невдачу, проте ймовірність такої невдачі буде меншою, якщо Ваші сильні та слабкі сторони будуть проаналізовані.

Місце на ринку. Питання: який клієнт є потенційним для сільського туризму і як його знайти?

Найчастіше свою відпустку хочуть провести у селі сім'ї з дітьми віком до 12 років, люди пенсійного віку, а також ті, хто може дозволити собі не одну подорож для відпочинку протягом року. Місце для відпочинку вони вибирають на відстані, яку можна здолати протягом одного дня. В цілому прибічники відпочинку в селі не відрізняються від інших туристів, але переважають люди з доходами, нижчими від середніх. На вибір такої форми відпочинку впливають такі чинники:

• помірковані ціни, особливо у порівнянні з іншими пропозиціями відпочинку;

• сільський туризм відповідає вимогам сімейного відпочинку;

• контакт з природою, тваринами, якісне домашнє харчування. Крім того, для себе необхідно визначити, чи будете Ви формувати спеціальну пропозицію, адресовану певному типу клієнтів. При цьому слід передбачити відповідний кваліфікаційний рівень власників агросадиб і облаштування, пристосоване для цього типу гостей.

Сім'ї з дітьми. Якщо Ви плануєте приймати таку категорію гостей, пропонуємо звернути увагу на наявність:

• більшої кількості домашніх тварин і безпечного контакту з ними;

• ігрового інвентарю;

• простору для розваг у будинку і на подвір'ї, майданчика для ігор;

• контактів з іншими дітьми;

• дитячих велосипедів, самокатів тощо;

• місць для організації пікніків, велосипедних прогулянок, конкурсів тощо.

Старше покоління. Гості старшого віку мають, як правило, вищі вимоги, проте вони — вдячні клієнти і часто саме вони є тими гостями, які приїжджають після закінчення основного сезону. Зверніть увагу, що не рекомендується одночасне перебування в одному будинку осіб старшого віку і дітей, хоча іноді обидві сторони почуваються добре у такому товаристві. Тож слід попереджати гостей про таку ситуацію під час домовленості про відпочинок. Ця категорія має такі очікування:

-кімнати із санітарним вузлом і зручною душовою кабінкою (в літній час — літня душова та охайний туалет на подвір'ї);

-затишний будинок і доглянутий город,

-зручні сходи,

-зручні ліжка, м'які крісла, стільці та лавки;

-близькість до медичних закладів;

-високі кулінарні вимоги (наприклад, дієтичне харчування).

Товариські, корпоративні групи. З кожним роком збільшується кількість груп, об'єднаних спільними сімейними або професійними інтересами, які вибирають відпустку у селі на вихідні або святкові дні У цьому випадку Ви повинні бути готові до руху і шуму у домі, тому що в основному це молодь, яка шукає розваг і пригод. Вони очікують смачної кухні, прийнятних умов розміщення та із задоволенням приймають пропозиції щодо варіантів проведення вільного часу.

Любителі природи. Це специфічна категорія гостей із специфічними, екологічними інтересами. Головною метою цих людей є відхід від міського ритму життя, спостереження за природою, птахами, комахами, збирання ягід та лікарських рослин, власні дослідження. Такі гості надають перевагу традиційній сільській садибі, дикій природі та рідкісній рослинності Звертають увагу на охорону природи, рівень екологічного добробуту, щиро цікавляться веденням сільського господарства. Необхідно бути готовим до приготування вегетаріанських страв, використовуючи домашні продукти харчування.

 Іноземні туристи. Найчастіше в українське село приїжджають гості з Роси, Польщі, Канади, Америки, останнім часом, із спрощенням візового режиму, - з Румунії, Угорщини, Словаччини та інших країн. В основному потреби і вимоги вони мають ті ж самі, що й українські громадяни, але Ви можете зіткнутися із:

- вимогливішими очікуваннями стосовно чистоти і порядку, а також стану довкілля;

- відмінними очікуваннями щодо харчування (можна запропонувати два або три меню, при цьому рекомендується враховувати типово місцеві страви);

- необхідністю володіння щонайменше однією іноземною мовою;

- потребою більш суворої безпеки особистих речей і майна (наприклад, забезпечення автомобіля гаражем).

Реклама сільського туризму. Існують такі форми реклами: каталоги, буклети та листівки, пейзажні листівки та візитні картки, карти і регіональні путівники, оголошення в пресі, звернення до туристичної агенції, участь у ярмарках, таблиці при дорозі, інформаційна сторінка в мережі Інтернет.

При цьому не слід обмежуватися однією формою реклами. Ви можете вибрати одну із них (наприклад, видання каталогу) за основну, а інші - як додаткові. Не забувайте, є дешеві і навіть безкоштовні можливості, якими можна скористатися. Чим більше каналів розповсюдження інформації про Ваші послуги, тим більша вірогідність, що Вас хтось почує.

Як же написати правильне рекламне запрошення?

 Цілком зрозуміло, що примусити когось прочитати оголошення просто неможливо Тому у самому запрошенні має бути щось таке, що спонукало б споживача прочитати, звернути увагу.

Рекламне запрошення повинно мати свою мотивацію та адресата. Реклама має бути спрямована на прихильників відпочинку у природному середовищі, у селі.

Тема та девіз реклами. Тема реклами має відповідати цілям рекламної кампанії. При цьому необхідно, щоб споживач запам'ятав хоча б назву послуги та адресу господаря, який надає послуги, пов'язав їх з найбільш важливою якістю (перевагою) і з основним мотивом вибору.

Рекламна тема знаходить своє відображення в яскравому заголовку — девізі. Девіз — коротке гасло, яке відображає якість послуг, обслуговування, напрямок діяльності відпочинкової садиби. Підраховано, що девіз у порівнянні з рекламою читають у п'ять разів більше людей.

Формування цін на послуги з відпочинку в селі. Ціноутворення та цінова конкуренція — найважливіша проблема, що стоїть перед господарями, організаторами відпочинку в селі.

Найтиповіші помилки власників садиб у ціноутворенні пов'язані з надзвичайно великою орієнтацією на витрати, а також із тим, що ціни не переглядаються з метою їх коригування відповідно до ринкових змін. Поганими є також ті ціни, які не враховують інших складових (окрім витрат), а також ті ціни, які недостатньо змінюються для того, щоб диференціювати різні види послуг та сегментів ринку.

Розуміння ціни є дуже важливим для Вас. Той, хто просить дуже багато, — втрачає потенційних клієнтів. Той, хто просить дуже мало, — може залишити свою справу без достатнього доходу, аби належним чином здійснювати свою діяльність, і в кінцевому рахунку, буде змушений закрити свою справу. Чому? Будівлі старішають, килими зношуються, забруднюються. Власник садиби, який не отримує достатнього доходу, так само, як і той, який перевищує ціни, залишившись без відпочиваючих, збанкрутує.

 Знижки. Господарям агросадиб необхідно мати спеціальні ціни для залучення тих відпочиваючих, які можуть купити велику кількість ліжко-місць або скористаються гостинністю в "мертвий" сезон.

- Сезонні знижки - зниження ціни для тих відпочиваючих, які прибули до Вас не у сезон. Такі знижки дозволяють утримувати відносно стійкий попит протягом усього року.

- Знижки пенсіонерам, дітям дошкільного віку.

- Знижки відпочиваючим, які перебувають більше 6 діб тощо.

Ціноутворення на основі витрат. Найпростіший метод встановлення ціни — "витрати плюс прибуток", — що означає додавання стандартної надбавки до витрат. Цей метод рідко використовується власниками агросадиб, оскільки не всі власники проводять ретельний облік витрат, пов'язаних із діяльністю у сільському туризмі.

Ціноутворення на основі ставлення покупця до ціни. Кількість власників садиб, які використовують цей метод, постійно зростає. Рівень ціни визначається не на основі витрат власника садиби, а на основі сприйняття ціни покупцем.


Категорія: Поради | Додав: chernigovec (11-Березня-2009)
Переглядів: 2392 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
ComForm">
avatar