Субота, 23-Листопада-2024, 21.02.02
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Розділи новин
Статті [24]
Поради [34]
Реклама
Новости туризма
Останні статті
Мы Вконтакте
Посилання

Новое на форуме
Туристичні блоги
Фото Чернігівщини
Статистика

Яндекс.Метрика

Пошук
Головна » Статті » Зелений туризм » Поради

Bookmark and Share

Права та обов'язки власників садиб

Перше і найважливіше право, яке складає основу всієї Вашої діяльності — це право володіти та керувати господарством, робити це так, як вигідно і зручно Вам, Вашій сім'ї. Жоден гість не має права порушити це Ваше фундаментальне право. Але коли Ви надаєте кімнати гостям на платній основі, Ви повинні змиритися з деякою перебудовою, яка б забезпечила Вашим гостям комфорт та незалежність при проживанні у Вашому будинку Гості також мають свої права і головне завдання тут — влаштувати все таким чином, щоб Ваші права та права Ваших гостей співпадали та становили одне ціле.

• Ви та Ваша сім'я маєте право на незалежність, іншими словами гості не мають права зайти до Вашого помешкання до того часу, доки Ви їх туди не запросите.

• Ви маєте право отримувати прибуток від надання приміщень для проживання, а також від надання інших послуг і приготування їжі.

• Ви маєте право очікувати від гостей, щоб вони поважали Вашу приватну власність.

• Ви маєте право очікувати від Ваших гостей, що вони будуть дотримуватися умов угоди, як це передбачалося при попередньому замовленні кімнат, а у випадку, якщо відмовляються, мають повідомити Вас завчасно.

• Гості повинні, в рамках загальноприйнятих норм, поважати комфорт та розпорядок, який існує у Вашому домі. Наприклад, якщо вони мають намір спізнитися на обід чи прийти пізніше ввечері, вони в першу чергу повинні отримати на це Вашу згоду.

• Якщо у Вас є на те вагомі причини, Ви маєте право відмовити Вашим гостям у наданні їм кімнат для проживання

Існує багато інших менш важливих прав, але вищенаведені в широкому значенні включають і їх. Не завжди необхідно суворо дотримуватися своїх прав. Толерантність та розумний компроміс є дуже важливими і зрештою роблять життя кожного із нас набагато приємнішим.

Обов'язки власників садиб. Прийнято і є обов'язковим для Вас надавати Вашим гостям чисті, зручні та комфортабельні приміщення та послуги високої якості.

• На Вас лежить обов'язок зробити все, щоб забезпечити безпеку Ваших гостей та їхньої власності.

• На дверях спальні повинен бути встановлений замок або защіпка, так само дуже важливо обладнати замком або защіпкою двері ванної кімнати та туалету.

• На ті гроші, що Ви отримали, Ви зобов'язані запропонувати Вашим гостям відповідну їжу, комфорт та необхідні послуги.

• Ви зобов'язані запропонувати Вашим гостям належне, зручне проживання, а також повну їхню незалежність, коли вони знаходяться у спальні. Гостям не можна пропонувати, щоб вони жили ще з кимось у кімнаті. Надзвичайна тіснота та переповнення є показником занижених стандартів.

• Розміри туалетів, ванних кімнат, їдальні та вітальні повинні відповідати кількості гостей.

• Вашим обов'язком є надавати відповіді на усі запити швидко, незважаючи на те, що усі номери у Вас на сезон можуть бути уже замовлені.

Як і Ваші права. Ваші обов'язки повинні розглядатися із мірою здорового глузду, а оскільки Ваші гості мають право очікувати толерантності, розуміння та гарного ставлення до себе. Ви, зі свого боку, також маєте право очікувати того самого від них.

 

Поради початківцям

1. Не очікуйте високих прибутків у перший рік своєї діяльності. Потрібно щонайменше 2-3 роки роботи та добрі відгуки гостей, щоб Ваше господарство досягло бажаного результату.

2. Стартові умови мають у сільському туризмі певне значення, оскільки, володіючи вільними умебльованими приміщеннями, можна одразу ж приймати гостей, а в іншій ситуації треба буде ще створити ці приміщення. В останньому випадку радимо складати так званий бізнес-план. Якщо Ви хочете отримати кредит у банку або допомогу  у будь-якій фінансовій установі, без представлення бізнес-плану не відбудеться навіть вступна розмова.

3. Якщо інвестуєте, мусите детально порахувати витрачені кошти на:

• Будівельні матеріали;

• Транспорт;

• Оплату робочої сили найманих працівників;

• Благоустрій (підведення газу, води, каналізації, електропостачання тощо);

• Облаштування об'єкта (меблі, побутові прилади тощо). До того ж треба скласти калькуляцію поточних витрат, пов'язаних з використанням приміщень гостями. Найважливіші позиції такі: обігрів, світло, газ, вода; прання; миючі засоби; поточний ремонт; амортизація інвентарю; страхування; реклама; телефон; транспорт, вивезення сміття, чищення вигрібної ями; інші матеріали і послуги.

4. Не пропонуйте усього разом, виділіть одну чи декілька особливих послуг, і кожна з них має бути представлена на належному рівні. Знайдіть „родзинку" Вашої послуги.

5. Працюйте в команді Залучайте сусідів та об'єднуйтесь в осередки або кластери сільського туризму.

6. Збирайте інформацію і розширюйте світогляд, читайте фахові журнали і статті (наприклад, журнал „Туризм сільський зелений").

7. Прислуховуйтесь до відгуків і зауважень своїх гостей, їхню критику трактуйте як добру підказку.

 


Категорія: Поради | Додав: chernigovec (11-Березня-2009)
Переглядів: 988 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
ComForm">
avatar