Вже увосьме в Ужгородському спорткомплексі "Юність" пройшла міжнародна виставка-ярмарок "Турєвроцентр-Закарпаття 2009". Вона традиційно відкрила сезон виставкових заходів в Україні, що проводяться восени. В виставці-ярмарку, мета якої - привернути увагу до туристично-рекреаційних можливостей Закарпаття, збільшити кількість відпочиваючих на турбазах і в санаторіях, готельних комплексах, взяли участь близько 140 вітчизняних і зарубіжних компаній, засобів розміщення тощо. Упродовж трьох днів у рамках форуму відбулися міжнародна конференція "Туризм без кордонів: екологія і мандри", презентація сільського туризму, майстер-класи з приготування закарпатських страв з показом відеофільму "Подорож смачним Закарпаттям". Свої вироби демонстрували народні умільці -різьбярі, лозоплетільниці, вишивальниці, грали троїсті музики, проводилися дегустації закарпатських вин, сиру і меду. Учасники виставки мали можливість укласти угоди безпосередньо із засобами розміщення Закарпаття, які становили левову частку експонентів. Головний здобуток зацікавлених в бронюванні місцевих готелів та садиб зеленого туризму полягав в тому, що Головне управління з питань європейської інтеграції, зовнішньоекономічних зв'язків та туризму Закарпатської ОДА надало можливість представникам туристичного бізнесу з інших країн і міст України оцінити принади гірського краю під час презентаційного рекламно-інформаційного туру. На виставці-ярмарку і в турі побував також кореспондент "НТБ". Його висновок - Закарпатський регіон має дуже багато туристичних об'єктів, культурно-історичне надбання, давні національні звичаї. Окрім того, гори, ріки, ліси, мінеральні джерела, солені озера... Це далеко не повний перелік тих чинників, які привертали і будуть привертати до Закарпаття увагу численних мандрівників та відпочиваль-ників і взимку, і влітку. Про те, як дбають про розвиток регіону як туристично привабливої місцевості нашому кореспонденту розповів Олександр Марченко - начальник управління зовнішньоекономічних зв'язків та туризму і курортів Закарпатської ОДА. З кожним роком інвестиційний клімат в Закарпатті все більше сприяє подальшому розвиткові туризму - однієї з провідних галузей регіону. Особливого значення вона набуває в контексті підготовки України до проведення Євро-2012, коли наша країна збирається приймати гостей з усього світу. На сьогодні у нас розроблена стратегія розвитку регіону, у якій одним із основних напрямів є використання туристично-рекреаційного потенціалу. У ній передбачені заходи, які дозволять нам вийти на той стартовий рівень, коли ми зможемо пропонувати такий відпочинок, як У Словаччині чи Угорщині, тобто надавати послуги європейського класу. Зараз у регіоні йде активна реконструкція старих санаторіїв, баз відпочинку, багато будується нових. У генеральний план розвитку області внесено декілька об'єктів, які ми плануємо перетворити на сезонні гірськолижні курорти. Причому ми плануємо не тільки будувати готелі, а створювати якнайповнішу інфраструктуру відпочинку, яка б забезпечувала їх цілорічне функціонування. Тут будуть і басейни, і ковзанки, і гірськолижні траси, і розважальні заклади, і СПА-центри, і магазини, і банки, і поштовий та телефонний вузли... Словом, все, що потрібно для комфортного і змістовного відпочинку. Ще плануємо звести 4 комплекси на зразок "Буковеля". Зокрема є план перетворення місцевості Драгобрат, де буде прокладена нова дорога вздовж хребта через Чорну Тису, а не схилами та вздовж урвищ, як сьогодні. Інфраструктура буде організована за найновішими технологіями. До того ж на самій горі будуть лише розважальні заклади та об'єкти харчування, а відпочинкові комплекси - біля підніжжя. Щоб не порушувати екологію і зберігати чистоту середовища. І ще одне. Ми прийшли до думки, що не варто говорити про розвиток туризму у Закарпатті, чи в Прикарпатті, чи на Івано-Франківщині. Потрібно створювати бренд "Карпати" і розвивати його як національний туристичний продукт. І не тільки національний. На сьогодні вже реальне таке поняття як транскордонна співпраця, зокрема і в туризмі. Адже Карпатський гірський масив має продовження і в Польщі, і в Угорщині, і в Словаччині, і в Румунії. Ця обставина і пояснює, чому презентація тур продукту на нашій виставці-ярмарку проходить за участю країн Транскарпатського єврорегіону.
Джерело: Сергій Васильєв
"Новини турбізнесу" №17 (139)
|