Третя Міжнародна туристична виставка-форум Ukrainian Travel Forum 2009 (осінь) з об'єктивних обставин пройде на тиждень раніше заявленого терміну, а саме - з 28 по 30 вересня в Українському домі. Оскільки термін зміщення виставки зовсім невеликий (всього 1 тиждень), організатори бачать у цьому позитивну сторону Після закінчення весняно-літнього сезону й періоду відпусток і в учасників Форуму, і у його відвідувачів з'являється додатковий стимул максимально зібратися з думками, визначитися з цілями на майбутній осінньо-зимовий сезон і визначити для себе максимально ефективні способи їх досягнення! Для операторів це гарна можливість акумулювати свої знання та напрацювання, щоб передати агентам та потенційним партнерам досвід, корисну та достовірну інформацію про пропоновані курорти, програми, новинки осінньо-зимового сезону 2009-2010. Потрібно відзначити, що на даному етапі свого розвитку туристична галузь України відчуваючи певні труднощі, котрі обумовлені як нестабільною економічною ситуацією в країні, так і розбіжностями між представниками самого туристичного ринку. Тим не менше UKRAINIAN TRAVEL FORUM продовжує залишатися інструментом формування ринку. Тут все на виду - професіоналізм провідних операторів, зацікавленість агентів, амбіції зарубіжних стендистів. Це не ярмарок, а діловий форум, організований за найсучаснішими виставковими технологіями. «UKRAINIAN TRAVEL FORUM, на відміну від інших заходів, готовий взяти на себе роль провідника і акумулятора діалогу між усіма представниками турбізнесу з метою вибудувати і налагодити прозорі та вигідні для всіх правила гри на ринку», - говорить Тарас Демура, президент Асоціації лідерів турбізнесу України (АЛТУ). Організатори свідомо йдуть на такий крок, оскільки вважають UTF найбільш сприятливим для цього місцем, адже на Форумі дійсно збираються професіонали, зацікавлені як в особистому розвитку, так і в розвитку туристичного ринку. Майданчик UTF надає можливість на професійному рівні дискутувати на рівних про проблеми і перспективи розвитку туристичної галузі. Під ці цілі, як зазначає Аркадій Маслов, генеральний директор «АЛТУ-ЕКСПО», організатори UTF спільно з туроператорами - членами АЛТУ та іншими учасниками виставки готові надати один із залів Українського дому, де можна буде провести відкриті дебати і налагодити конструктивний діалог з представниками турагентств . Усі відвідувачі виставки зможуть записатися на традиційні зустрічі з топ-менеджментом туроператорів-учасниць для налагодження контакту і рішення найбільш актуальних питань. Крім цього АЛТУ представить на виставці програми взаємодії всіх основних суб'єктів туристичного ринку, розроблені на основі групи договорів, затверджених на законодавчому рівні. Окремо на UTF 2009 (осінь) обговорюватиметься ініціатива підтримки вітчизняними туроператорами туристичної інфраструктури України та її готовності до Євро-2012. Мова піде про перший проект державно-приватного партнерства в галузі туризму для формування мережі туристичних маршрутів по країні і забезпечення гідного супроводу відвідувачів України під час проведення Євро-2012. «UТF - це місце зустрічі для тих, хто не тільки залишається на ринку а й розвивається, шукає активних і надійних партнерів для подальшого стабільного та успішного ведення та розвитку туристичного бізнесу», - зазначає Аркадій Маслов.
Джерело: Марина Журбенко
|