Згідно зі статтею 19 Закону України «Про туризм» під час укладання договорів на туристичне обслуговування просимо інформувати споживачів турпродукту про наступне. Відповідно до інформації, наданої Міністерством закордонних справ України: «З початку 2013 року мають місце численні випадки неналежного виконання компанією «Аеросвіт» своїх зобов'язань перед громадянами України - пасажирами рейсів цієї авіакомпанії, що призводить до порушень прав та інтересів наших співвітчизників за кордоном. Станом на сьогодні ситуація довкола міжнародних рейсів «Аеросвіту» продовжує загострюватися. На даний момент затримано за борги ще кілька літаків в аеропортах Данії та Швеції, скасовано рейси до Азербайджану, Узбекистану, Ізраїлю, унаслідок чого не можуть потрапити в Україну десятки наших співвітчизників. До Міністерства закордонних справ продовжують надходити численні звернення від громадян України з проханням надати можливу допомогу у поверненні на Батьківщину. Проведена МЗС робота у контексті врегулювання інцидентів, які трапилися в аеропортах Варшави, Стокгольму, Тель-Авіву, Ташкенту, Нью-Йорку, Хошиміну у зв'язку із скасуванням рейсів цього авіаперевізника засвідчила, що їх винуватець фактично самоусунувся від будь-яких дій щодо забезпечення своїх пасажирів передбаченими для таких випадків послугами (розселення у готелях, харчування, перебронювання квитків тощо). У цій ситуації МЗС та закордонні дипломатичні та консульські установи України вимушені вирішувати комплекс питань, пов'язаних із подоланням наслідків недобросовісної діяльності зазначеного авіаперевізника. З огляду на те, що випадки з невиконанням «Аеросвітом» рейсів міжнародного сполучення набувають системного характеру, пропонуємо … надавати громадянам України, які планують подорожі за межі України, рекомендацію враховувати ситуацію що складається довкола компанії «Аеросвіт».
|