Інвестгрупа «Російські фонди» придбала одну з найбільших в Україні мереж турагентств - «Магазин горящих путівок». Експерти називають це другою великою угодою на туристичному ринку після виходу в Україну найбільшої європейської мережі TUI Travel Російська інвестгрупа «Російські фонди» придбала 51% мережі турагентств «Магазин горящих путівок» (МГП), що об'єднує близько 70 франчайзингових офісів, повідомив учора гендиректор групи Сергій Васильєв. А нещодавно група купила російську мережу зі схожою назвою - «Мережа магазинів горящих путівок», що управляє більше 270 франчайзинговими агентствами в Росії та Білорусії. Тоді пан Васильєв говорив, що компанія має намір вийти і на український ринок, купивши великого гравця. І експерти очікували, що вона зацікавиться двома компаніями - «Магазином горящих путівок» і «Мережею агентств горящих путівок» (близько 100 франчайзингових точок). До цього часу російські та українські «магазини горящих путівок» були не пов'язані між собою. Але зараз планується загальна координація їх діяльності, уточнив пан Васильєв. «В результаті об'єднання мережа стане найбільшою на території СНД», - пояснив продаж частки в компанії її власник Ярослав Іцковський (також володіє туроператором «Проланд»). «Синергія двох мереж дозволить в майбутньому говорити про збільшення кількості турів, що дозволить отримувати більше комісії», - говорить президент ІК «Проспект Інвестментс» ( «дочка» «Російських фондів») Володимир Сіренко. За його словами, «Російські фонди» виступають фінансовим інвестором, а керувати мережами буде існуючий менеджмент. Група «Російські фонди» надає брокерські послуги, управляє активами та пенсійними фондами, інвестує в нерухомість. Власні активи - 100 млн. дол, клієнтські - понад 500 млн. дол (в довірчому управлінні - понад 200 млн. дол). Серед її активів в Україні - пошукова система «Мета», інтернет-провайдер «Топ Ні», фінансовий портал finance.ua, а також опціон на покупку до 50% мережі з продажу мобільних телефонів «Мобілочка». При виборі мережі в Україні фонд керувався в першу чергу кількістю офісів мережі, говорить Володимир Сіренко. За словами пана Іцковського, компанія займає друге місце за кількістю офісів. Умови угоди не розкриваються. «МГП цікава своєю дистрибуцією. На ринку не так багато мереж з продажу путівок», - говорить директор з туризму «Пан Юкрейн» Олена Шаповалова. Вона нагадує, що в цьому році це вже друга велика угода. У середині квітня найбільший європейський туроператор TUI Travel і S-Group російського бізнесмена Олексія Мордашова оголосили про покупку 75% туроператора «Вояж-Київ» та агенції «Галопом по Європах».
|