3 грудня за участю заступника голови Чернігівської обласної державної адміністрації Віктора Тканка відбувся «круглий стіл» на тему: «Туристичний брендинг як інструмент стратегічного розвитку регіону».
Як зазначив Віктор Тканко, проведення такого засідання – перший крок до розуміння того, що саме має бути здійснено задля розвитку бренду Чернігівщини. Він підкреслив, що провідні країни світу зараз здійснюють регіональний розвиток саме за допомогою брендування.
За його словами, брендинг регіону передбачає поєднання двох складових: це і інструмент його стратегічного розвитку, і налагоджений механізм взаємодії між владою, бізнесом та громадою.
Віктор Тканко зауважив, що сферу туризму обрано основою для брендингу області через наявність у Чернігівщини туристичного потенціалу, який може спонукати до великого припливу туристів, що, в свою чергу, сприятиме економічному зростанню. Розвиток туризму передбачений і Стратегією соціально-економічного розвитку області до 2015 року.
На завершення свого виступу Віктор Тканко запропонував присутнім ознайомитися з першими напрацюваннями у напрямку розробки брендингу регіону.
З презентацією концепції туристичного бренду Чернігівської області виступив начальник відділу зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності головного управління економіки облдержадміністрації Ярослав Охріменко. Він пояснив, що туристичний бренд Чернігівщини має стати особливим набором асоціацій про неї, який повинен відображати її унікальність серед інших регіонів та викликати бажання знову до неї повернутися. При цьому Чернігівська область вже має власні сформовані суб-бренди, пов’язані з давньоруською культурою, козацькою добою та епохою культурного просвітництва.
Успішна ж реалізація Програми просування бренду, зазначив Ярослав Охріменко, має сприяти збільшенню кількості туристів, подовженню часу їх перебування в області, зростанню надходжень до бюджету, розвитку малого бізнесу та збільшенню в цілому інвестиційної привабливості регіону.
Запропонована концепція викликала значний інтерес у присутніх і стала об’єктом для активного та серйозного обговорення. Зі своїми зауваженнями та пропозиціями виступили Віктор Тканко, начальник відділу розвитку туризму організаційно-методичного центру контролю та технагляду закладів культури та туризму Чернігівської обласної ради, керівник Інтернет-проекту „Путівник по Чернігово-Сіверщині” Олег Герасименко, експерт проекту InWent (Федеративна Республіка Німеччина) Євгеній Клісенко.
Останній звернув увагу присутніх на важливість розвитку так званого подієвого туризму – напрямку, який передбачає не лише огляд пам’яток, а й участь у фестивалях, масових заходах.
Євгенія Клісенка підтримав Віктор Тканко, який зазначив, що Чернігівщина може запропонувати своїм гостям участь у цілому ряді заходів впродовж року, починаючи з весіннього фестивалю „Коровель” у Шестовиці і завершуючи „Седнівською осінню.”
Учасники „круглого столу” також обговорили запропоновану у концепції бренду емблему Чернігівської області.
По завершенню обговорення Віктор Тканко та Олег Герасименко відповіли на питання журналістів щодо перспектив бренду Чернігівщини.