П`ятниця, 22-Листопада-2024, 00.14.34
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Розділи новин
Анонси подій [222]
Всеукраїнські заходи [96]
Туристические отчеты [23]
Виставкова діяльність [81]
Знаменні дати [67]
Конкурси, змагання [48]
Новини турбізнесу [496]
Новини Євро 2012 [80]
Події міста [215]
Регіональні заходи [215]
Церкви Чернігівщини [13]
Суспільство [83]
Сторінки історії [153]
Оголошення [66]
Реклама
Новости туризма
Останні статті
Мы Вконтакте
Посилання

Новое на форуме
Туристичні блоги
Фото Чернігівщини
Статистика

Яндекс.Метрика

Пошук
Головна » 2010 » Квітень » 8 » Ольга Соколова: "З'явилася домовленість про рекламування України за кордоном"
11.25.18
Ольга Соколова: "З'явилася домовленість про рекламування України за кордоном"
У Києві 24-26 березня в шістнадцяте відбулася Міжнародна туристична виставка UIТТ 2010 «Україна - Подорожі й Туризм». 
Не зважаючи на спад у галузі, організатори відзначили збільшення кількості професійних відвідувачів і навпаки - поменшало випадкових людей.
Приємно було помітити, що до країн-учасників цьогоріч приєднався Азербайджан, прибули туроператори з Марокко.
Крім того, на UIТТ нові напрямки представили Абу Дабі, Маврикій, Реюніон та Південна Африка. Збільшили свої стенди Єгипет, Ізраїль та Чеська Республіка. 
Міністерство туризму й культури Туреччини впродовж півроку пообіцяло вкласти в рекламу своїх курортів у Україні 3,5 млн. дол. Про це на виставці заявив заступник генерального директора управління з питань реклами і промоції Міністерства культури й туризму Туреччини Левемт Демирель. При цьому Демирель зазначив, що в разі необхідності ця сума може зрости до 5 млн. грн. За його словами, у Туреччині сподіваються, що цього року кількість українських туристів зросте до 800 тис. людей на рік, а наступного року сягне 1 млн.
А от українські туроператори та об'єкти внутрішнього туризму на міжнародній виставці були представлені кількома стендами. У відвідувачів склалося враження, що кризові реалії поховали в представників галузі всі надії на конкурентоздатність.
Серйозний спад відбувається в секторі туризму протягом останніх двох років
- уперше за десятиріччя. Через кризу та свинячий грип туристи утримались від подорожей до Європи й Східних країн. Деяким країнам вдалося мінімізувати втрати, переорієнтувавши галузь на внутрішній туризм. Зокрема, у Китаї, Бразилії та Іспанії були розроблені державні програми для розвитку внутрішнього туризму.
За оцінками експертів, в Україні туристична галузь за минулий рік втратила 35%. Відтік клієнтів відбувся ще в 2008-му, коли в Україні підскочив курс долара, і почалися проблеми в банків. Тоді й відбулося масове скорочення попиту в середньому ціновому секторі, і майже повністю впав попит на дорогі пропозиції.
Щодо перспектив на цей рік - вони не дуже оптимістичні. Експерти будуть вважати за добрий результат, якщо галузь вийде хоча б на рівень 2008 року
- взагалі ж, туристів більше не стане.
Що сьогодні відбувається в туристичній галузі і які проекти можуть врятують внутрішній туризм? Про це ми запитали в представників влади й учасників ринку.

Ольга Соколова, перший заступник голови Державної служби туризму і курортів України:
 
На виставці вперше Україна стоїть набагато меншим стендом, тобто представлено 10 адміністративних одиниць. Це, м'яко кажучи, негативно, тому що Україна має про себе заявляти, особливо на внутрішніх виставках, які не потребують величезних коштів.
На сьогоднішній день ми перебуваємо в кризі, і це вплинуло на туристичні підприємства в Україні, на кількість туристів: внутрішніх і зовнішніх. Усе це гроші держбюджету...
Ми запитали українські підприємства - як вони відчули початок року, чи немає зменшення в туристичних потоках, наскільки вони готові до літнього сезону, які у них сподівання? Жодне турпідприємство, в жодній області не сказало про те, що все дуже добре. Криза справді вдарила по турпотоках -вони зменшилися на 15-30%. Деякі області не добрали 35%. Наприклад, у західних областях зима була надзвичайно прекрасна, але недобір у туристичній галузі був великий.
Тобто зменшення туристичних потоків відбулося вже з початку року. Цього року ми плануємо зберегти можливості, що були напрацьовані в 2008 році.
Найголовніше завдання - привабити туристів до України, особливо закордонних. Ми цікаві для іноземних туристів, іноземних представництв: цікаві в лікуванні й в санітарно-курортному відпочинку. Приваблювати їх є чим...
На сьогоднішній день закінчено проект з санаторіїв і курортів України. (З 2007 року санаторії і курорти курує державна служба туризму і МОЗ. - Авт .). Ми вперше з МОЗ зробили проект, в який ввійшли 170 санаторіїв і курортів і 30 лікувальних закладів. Такі лікування і відпочинок надзвичайно дешевші, ніж в інших державах.
Також у цьому році ми майже завершили розроблення ідеологічних напрямків туристичних маршрутів. Минулого року служба туризму розробила 100 ідеологічних напрямків з приймаючих сторін. Видали путівник буклет і карту-схеми.
На сьогодні вже закінчено розробку таких напрямків по всіх областях України. Усього за 334 напрямками. Наразі вони проходять перевірку для видання.
Також ми переходимо до створення національних маршрутів по Україні. Роботою зі створення зацікавились турпридприємства, що перепрофільовуються на в'їзд в Україну.
Цього разу на виставці иіТТ 2010 дійшли домовленості з іноземними туроператорами про рекламування України за кордоном. Тобто водночас вони даватимуть ідеї Україні й рекламуватимуть Україну за кордоном.
Крім того, цього року ми хочемо закінчити питання з чорною готівкою, яка йде по туристичних підприємствах і не заходить у держбюджет. Ми всіх потурбуємо, тому що сьогодні чорна готівка, яка у великих відсотках йде повз - повинна заходити в державний бюджет. Ми повинні навчитися працювати в законному полі. Туристичні підприємства мають знати, що кількість туристів, які виїжджають за кордон треба показувати дійсно такою, якою вона є. А не показувати нулі і мінуси.
2009 рік служба туризму йшла з кредиторською заборгованістю більше двох мільйонів, працювали без грошей, покривали 2008 рік. і те, що було виділено на галузь склало не повне покриття кредиторської заборгованості.
У нинішніх умовах, коли йдеться про перепідпорядкування галузі, ми економічно прорахували, якщо реорганізували нашу держслужбу й перевести її в спорт - вона виливається в 630 мільйонів гривень. Звичайно, потрібен окремий орган, але нас немає окремою графою в держбюджеті, тобто на розвиток туристичної галузі немає КВЕДів (класифікація видів економічної діяльності (КВЕД). - Авт.) .
У цьому році ми дали доповнення до КВЕДів, адаптували їх за європейськими стандартами і чекаємо на затвердження. Коли буде окрема графа в бюджеті на розвиток туризму - тоді зможемо говорити про окремий орган, і тоді до нас прислуховуватимуться. А поки ми - у графі культури. Якщо галузь буде в спорті - нічого не зміниться. Ми вже один раз були в спорті 11 місяців і не прижилися. Тобто реорганізація в ту чи іншу сторону потребує великих коштів.
Джерело: Уніан
Категорія: Новини турбізнесу | Переглядів: 983 | Додав: chernigovec | Теги: Ольга Соколова, туристичний ринок, розвиток туризму | Рейтинг: 0.0/0
Новости по теме: Вічна пам'ять Героям Чернігівщини. Відео
Программа открытия туристического сезона 2015 в Чернигове
Обговорено перспективи розвитку туризму в Україні і на Чернігівщині під час війни на Донбасі
В Чернигове обсудят угрозы и перспективы развития туризма в условиях военной агрессии РФ
В художньому музеї відбувся благодійний концерт на підтримку української армії
Чернігівщина вшанувала 97-у річницю бою під Крутами. Фоторепортаж
План заходів з нагоди відзначення 97-ї річниці бою під Крутами
29 січня - всі у Крути
Сегодня Сосницкий литературно-мемориальный музей А. П. Довженко празднует свое 55-ти летие
Загадочная Черниговщина: от Сновянки до Мезина. Фоторепортаж
Верховная Рада Украины хочет изменить существующий закон о туризме
В Киеве состоялись сборы Черниговского землячества 2015
У Чернігівському історичному музеї відкрилася нова експозиція про бійців АТО
Гетманская столица приглашает на Рождество в Батурин
На Різдво у Чернігові відкриється фестиваль «Чернігівська коляда - 2015»
Погода, Новости, загрузка...
Всього коментарів: 0
ComForm">
avatar