Саміт глав міністерств обіцяє бути найбільшим за всю історію World Travel Market. Учора в лондонському конгрес-центрі ExCel розпочала роботу найбільша міжнародна виставка World Travel Market, яка триватиме по 12 листопада. Цього року WTM відзначає своє 30-річчя. У своїй проникливій промові на офіційному відкритті заходу директор WTM Фіона Джеффрі (Fiona Jeffrey) висловила жаль, що святкувати ювілей припадає у важкі для індустрії часи, і відзначила особливу важливість проведення виставки в цьому році: перші особи світової туріндустрії збираються разом, щоб обговорити шляхи виходу турбізнесу зі світової рецесії. У свою чергу, в ході відеопрезентації на відкритті виконавчий директор Tui Travel Пітер Лонг (Peter Long) підкреслив, що особливу увагу турбізнес повинен приділяти ринкам, що розвиваються - таким як Росія і Китай. Не дивно, що цього року центральною темою виставки стала економічна криза. Він же стане головним предметом обговорення на щорічному саміті міністрів туризму, який пройде сьогодні. Саміт обіцяє бути найбільшим за всю історію заходу: в ньому візьмуть участь більше 100 міністрів туризму різних країн, у тому числі - Італії, ПАР, Росії, Тунісу, Єгипту, Чорногорії і т.д. Одним з основних спікерів на саміті стане виконавчий директор компанії Thomas Cook Манні Фонтенла-Ново (Manny Fontenla-novoa). Однак варто помітити, що настрій в учасників виставки - скоріше «антикризовий». «Сьогодні я зустрічався з багатьма партнерами - більшість вважають, що пік кризи в туріндустрії пройдений, і налаштовані на зростання, - розповів «Турінфо»міністр туризму Єгипту Зохар Гарана. - Втім, я вважаю, що наступний рік також буде дуже складним ». Росія представлена на WTM об'єднаним стендом загальною площею 258 кв. м. голова Комітету з туризму Москви Григорій Антюфеєв зазначив, що в порівнянні з минулим роком наш стенд не зменшився, і висловив надію, що наступного року він буде розширений. Серед експонатів - понад 50 туркомпаній, в тому числі - «Інтурист», «Наталі турс», «Водоход», «Московське бюро подорожей» та інші, а також московський комітет з туризму, готелі і музеї Росії. Привертає увагу стенд РЖД з великою картою Росії та маршрутами залізниць. «Цього року стенд більш потужний, ніж у минулому, - каже керівник департаменту туризму і розвитку компанії« Верум туризм »Наталя Захарова. - А взагалі приємно, що вже 2-3 роки Росія на WTM виглядає гідно ». Учасники російського стенду відзначають, що ніякого кризового ефекту на виставці не відчувається. «Трохи менше народу, ніж минулого року, однак в чому це пов'язано - сказати складно, - вважає М. Захарова. - Можливо, справа в тому, що перший день від початку був призначений в основному для преси і тих ділових зустрічей, які були призначені заздалегідь ». Основний потік професійних відвідувачів очікують сьогодні. «За складом учасників змін немає, всі, хто був у минулому році, - приїхали і в цьому, - говорить Олександр Арутюнов, президент компанії« Інтурист ». - В основному, на WTM представлені не туроператори - комерційні структури, а країни, міста і регіони. А їм у період кризи нелогічно скорочувати площі - навпаки, треба збільшувати, щоб залучати більше уваги ». Примітно, що серед основних спонсорів виставки, крім ПАР і Стамбула, значиться Національна грецька організація з туризму, яка підтримує міжнародний прес-центр.
|