Місто Чернігів переважно сприймається у потенційних туристів як древнє історичне місто доби слов'ян та князівства Київської Русі. З принад міста виділяють архітектурні об'єкти: переважно церкви, будинок Мазепи, чавунні гармати. Також відзначають гарну екологічну ситуацію та р. Десну, акцентують увагу на географічному розташуванні міста (північ України, недалеко від Києва) та пов'язують з відомим пивним брендом «Чернігівське». У зв'язку з цим Чернігів характеризують такими прикметниками як історичний, старовинний, древній, шляхетно-древній, зелений та цікавий. Основними джерелами інформації про місто є Інтернет, загальнодоступні мас-медіа, телебачення, література, шкільні знання та міжлюдське спілкування. Потенційними туристами Чернігів сприймається як місце для проведення короткочасного відпочинку, наприклад турів вихідного дня. Учасники дослідження вбачають туристичне майбутнє Чернігова у розвитку сегментних видів туризму (конференц-туризм, туризм вихідного дня). Для збільшення туристичного потоку відзначається важливість проведення цікавих загальноміських заходів, як варіант - щорічного тематичного фестивалю або конференції Для підвищення туристичної привабливості Чернігова доцільним є створення туристичних центрів у центрі міста та історичних місцях, а також облаштування пішохідної туристичної вулиці. Також необхідними є соціальна реклама в інших містах, піар міста як історичного і екологічного центру в доступних засобах масової інформації^ на телебаченні, сайт у фейсбуці, розвиток громади шанувальників міста, пропозиції туристичних агентств, продумані туристичні пакети. Потенційні туристи готові будуть повернутись до Чернігова з одного боку через духовну атмосферу міста, позитивні емоції, гарні враження, людей, а з іншого - за умови наявності туристичної інфраструктури. Основною перешкодою, яка може стати на заваді для відвідування Чернігова є саме відсутність інфраструктури, зокрема гідного та фінансово прийнятного нічлігу, привабливих місць харчування, зависокі ціни на послуги, поганий сервіс, а також нестача туристичної інформації про місто. Позитивно сприймається позиціонування Чернігова як міста легенд, що буде стимулювати потенційних туристів до його відвідання. Також позитивно сприймається запропонований логотип, який підтримує і утверджує існуюче сприйняття міста та викликає бажання розмотати клубок і пізнати «місто легенд». У логотипі вбачаються старовинність, переплетіння історії, народних мотивів, церковних устоїв, воїнської слави, клубок історичних подій, багато шарів історії, казковість, містичність, моток ниток, яким послуговувались щоб дістатись пригод. Найбільш впізнаваними є елементи логотипа, які символізують церкву та меч. Ці елементи сприймаються як символ історії, княжої доби історії міста, славетного минулого, і навіть, певної інтриги. Брендовані зразки продукції також переважно отримали схвальні відгуки. Найбільше респонденти схиляються до придбання футболок, чашок та сумок в якості сувенірів на згадку про місто.
Порадуйте своих родных и близких чудесным подарком. Рекомендуем купить футболку mountain с 3D изображением по низким ценам.
|