«Згідно з новими правилами турецьких авіаційних властей, туристи що в'їжджають в країну зобов'язані представляти на прикордонному контролі свої зворотні квитки або інші підтвердження того, що вони залишать Туреччину в запланований час. Адміністрація аеропорту Анталії вже отримала інструкції не впускати в країну туристів, які не мають зворотних квитків », - повідомила в минулий четвер турецька газета« Focus on Travel News». З цього приводу, кореспондент інфогрупи «Турпром» з'ясовував ситуацію. «Нашим партнерам так і не вдалося отримати підтвердження цієї інформації в офіційних інстанціях, в тому числі і в аеропорту Анталії», - повідомив Геннадій Косарєв, директор з продажу туркомпанії «VKO-travel». У той же час, якщо інформація турецької преси все ж таки знайде в майбутньому своє підтвердження, то нове правило може істотно ускладнити роботу туроператорів турецького напрямку. «Звичайно, перш за все постраждають фінансово ненадійні туроператори, які надсилають туристів на відпочинок з квитками в одну сторону в силу того, що не мають коштів оплатити авіакомпанії заздалегідь наступний рейс. Але постраждають і благонадійні туроператори », - вважає експерт. Справа в тому, що дотримуючись кон'юнктури ринку, туроператори час від часу змушені змінювати на маршруті тип лайнера, тим самим збільшуючи або зменшуючи свої перевізні ємності. Однак не завжди потрібний тип літака є базовою для туроператора авіакомпанії, і тоді йому доводиться домовлятися з іншим перевізником. Такі заміни часто робляться в останній момент, виписати квиток на бланку нового перевізника туроператор часто фізично не в змозі - він ще просто не має таких бланків. І саме в такому випадку туристам перед польотом видаються квитки «туди» на рейс старої авіакомпанії, і лише потім на курорт досилається квитки «назад» на бланках нового перевізника. Постраждають ще й самостійні мандрівники, які у безлічі відвідують Туреччини: хтось з них має нерухомість на курортах цієї країни, хтось суміщає бізнес та відпочинок, але всіх їх ріднить one-way-ticket - такі туристи заздалегідь не визначилися з датою повернення . Причому це характерно не тільки для регулярних рейсів: за нашою статистикою, якщо на якому-небудь чартері залишаються вільні місця, то більшість з них розкуповують приватникам перед відльотом прямо в аеропорту - таких продажів відбувається як мінімум по 10-15 на кожний рейс », додав Геннадій Косарєв.
Кирил Артамонов
|