Початок літа для туроператора karyatour в цьому році стало не тільки початком нового туристичного сезону, але й ознаменувався відразу двома важливими подіями - перемогою у конкурсі торгових марок «Фаворити успіху 2008» в якості кращою туристичної компанії та присвоєння звання «Бренд року 2009» в номінації Народне визнання. Дослідження конкурсу «Фаворити успіху» проводилися протягом 2008 року. У голосуванні беруть участь споживачі та експерти, які отримали від організаторів досліджень анкету, або ж, проголосувавши в Інтернеті, на спеціалізованому порталі торгових марок. Всі матеріали опитувань аналізуються партнерами конкурсу - офіційним рейтинговим агентством - Маркетинговою дослідницькою компанією InMind і офіційним аудитором - Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС). Компаніяkaryatour стала абсолютним переможцем рейтингу і перший туристичної компанією, що удостоїлася звання «Фаворит успіху». За 9 років існування всенародного конкурсу-рейтингу «Бренд року», володарями його почесного кубку стали більше 200 компаній. Основна перевага рейтингу - його прозорість. Роль жюрі виконують самі споживачі, відповідаючи на запитання анкет і вибираючи торгові марки, яким вони віддають перевагу. У цьому році кращим туристичним оператором була названа компанія karyatour. Компанія вже більше 6 років працює на туристичному ринку, постійно покращуючи якість своїх послуг. Перемога в двох таких серйозних рейтингових програмах є додатковим стимулом для професійного зростання та зміцнення іміджу компанії, як надійного партнера в світі бізнесу.