Компанія TEZ TOUR, провідний туристичний оператор у Східній Європі, оголосила про посилення напряму ділового (М.I.C.E.) туризму та перейменування відділу бізнес- і корпоративних проектів у департамент Tez M.I.C.E.
— Ми оцінюємо перспективи розвитку ринку ділового туризму дуже позитивно, — каже Йосип Андрик, директор компанії TEZ TOUR в Україні. — Попри вплив кризи, проведення корпоративних заходів за кордоном стає дедалі популярнішим у представників вітчизняного бізнесу. За даними останніх досліджень, кожен долар, вкладений в організацію інсентив-туру, окупається багаторазово. Тому М.I.C.E. розглядається як дієвий інструмент мотивації персоналу і партнерів, а також створення позитивного образу компанії серед її клієнтів.
Останні кілька років у всьому світі й в Україні зростає попит на послуги в галузі корпоративних й інсентив-турів. Керівники компаній широко використовують різні види навчання, заохочення та стимулювання своїх співробітників або партнерів. Так, лише за минулий рік приріст сегмента ділового туризму склав 20—25%.
Сьогодні ситуація дещо змінилася. З одного боку, компанії стали більш ошадливо використовувати бюджети, але, з іншого, стало зрозуміло, що великі фірми не стануть відмовлятися від ділових поїздок за кордон. Мало того, на думку експертів, саме зараз необхідність у M.I.C.E. істотно зросла. Компаніям потрібні ділові зустрічі (щоб укладати угоди), конференції, конгреси, щоб обмінюватися думками про стан справ на ринку, шукати і знаходити нові можливості.
M.I.C.E. можна трактувати як організацію виїзних корпоративних заходів, які включають ділові зустрічі, банкети та розваги. Це можуть бути професійні свята або бізнес-семінари, науково-практичні конференції або збори дилерів, тренувальні збори спортивних команд або різного роду тренінги.
Місцем проведення конгресів і конференцій дедалі частіше стають Туреччина і Єгипет, Іспанія і Таїланд, Куба і Домінікана. Тобто країни, де TEZ TOUR працює давно і плідно. Втім, як і скрізь, де працює ця професійна й надійна компанія, у чийому арсеналі найсучасніші технології обслуговування клієнтів, високопрофесійна команда спеціалістів, власні представництва на основних курортах Туреччини, Єгипту, Таїланду, Канарських островів, індивідуальний підхід до організації корпоративних турів і поетапний контроль якості обслуговування поїздок, усі можливості для надання будь-яких нестандартних послуг.
2008 року департамент бізнес- і корпоративних проектів компанії TEZ TOUR відправив 280 груп з України. Протягом року замовлення розподілилися таким чином: організація конференцій — 15% клієнтів, інсентив — 30%, поєднання конференцій із інсентив-програмою (є особливо популярним) — 40%, спортивні групи — 5%, тури в розділі Event — 10%.
— Останнім часом від запланованих поїздок ніхто з компаній не відмовлявся, але через скорочення бюджетів масштаб ділових поїздок дещо скоротився, — каже Валерія Азарова, керівник департаменту Tez M.I.C.E. компанії TEZ TOUR в Україні. — Для компаній при організації того чи іншого заходу важливим є те, наскільки він ефективний та економічно доцільний. З одного боку, це веде до зниження масштабності, з іншого — підвищує віддачу від подібних заходів.
Досить важливо й те, що TEZ TOUR має гарантовані блоки місць у готелях (так званий комітмент). Це дає змогу підтверджувати до 100 номерів одночасно в одному готелі навіть у «високий сезон». До того ж у TEZ TOUR велика кількість власних рейсів у всіх напрямках, а за потреби його спеціалісти можуть організувати окремий чартерний рейс для великої групи. Словом, корпоративним клієнтам пропонується повний цикл послуг — від стадії планування та розробки концепції до реального втілення.
M.I.C.E. — англомовна абревіатура, що включає перші літери таких слів:
M — Meetings (зустрічі),
I — Incentives (заохочувальні поїздки),
С — Conferences (конференції),
E — Exhibitions (виставки) та Events (події).
Довідка:
Міжнародний туристичний холдинг TEZ TOUR заснований 1994 року бізнесменами з Росії та Туреччини. За 15 років роботи компанія стала одним із найбільших міжнародних туроператорів. Спеціалізація — пляжний відпочинок, VIP- і спортивні тури, M.I.C.E. — туризм, дитячий відпочинок.
Найбільшу популярність і визнання TEZ TOUR здобув на російському, українському та прибалтійському туристичних ринках, як одна із найбільш високотехнологічних і прогресивних компаній. 2006-го, 2007-го і 2008 років TEZ TOUR визнаний «Брендом №1» у російському туризмі, у Києві компанія стала «Вибором року №1».
TEZ TOUR має офіси в більш як 20 країнах світу. Відправлення — з Росії, України, Казахстану, Литви, Латвії, Естонії, Молдови, Білорусі. Приймаючі офіси TEZ TOUR працюють у Туреччині, Єгипті, Таїланді, Іспанії, Домінікані, на Кубі і на Канарських островах, Мальдивах, Шрі-Ланці.
Джерело: Дарина Сніцарєва
|