Компанія TEZ TOUR, провідний туристичний оператор Східної Європи, провела реорганізацію бізнес-процесів і презентувала нове бачення розвитку своїх напрямків.
Реорганізацію TEZ TOUR в Україні було заплановано ще на початок 2007 року. Реалізація проекту тривала майже рік. У результаті народилася нова стратегія компанії, спрямована на максимальну ефективність бізнесу, ринкову орієнтованість та підвищення якості наданих послуг. Крім того, було створено вертикально інтегровану структуру, яка дала змогу централізувати функції та оптимізувати бізнес-процеси компанії.
— Ми прогресивна компанія, — стверджує директор компанії TEZ TOUR в Україні Йосип Андрик.
— Тільки за останні два роки штат співробітників у нашій країні збільшився більш як утричі, активно розвивалася регіональна мережа наших офісів. Торік ми відкрили кілька нових напрямків, у числі яких Мальдіви і Шрі-Ланка. Зрозуміло, що таке стрімке зростання і розвиток потребують особливої уваги до структури та управління компанією.
— Минулий рік ми закінчили із 67-відсотковим зростанням за всіма напрямками, — констатує комерційний директор компанії в Україні Аркадій Маслов.
— Навіть скорочення продажів наприкінці 2008-го, спричинене зміною економічної ситуації, не змогло вплинути на цю позитивну динаміку: порівняно з 2007-м, за напрямком Туреччина зростання становило 73%, за напрямком Єгипет — 58%. Цього року ми не плануємо збільшення обсягів продажів — розраховуємо вийти на результат 2008-го мінус 20%. Ми змогли оптимізувати зайві видаткові складові таким чином, щоб у скрутний період зберегти бізнес прибутковим. Так, за підсумками трьох місяців 2009-го, пори скорочення попиту, викликане низьким сезоном і нинішньою економічною ситуацією, компанія не пішла в мінус за рівнем дохідності. Якщо говорити про турринок у цілому, цього року прогнозуємо зниження обсягів турпотоку з України на 35—45% порівняно з 2007 р.
Торік компанія TEZ TOUR UKRAINE вивела на ринок принципово новий унікальний проект — міжнародний мобільний оператор TezGSM, який став серйозним конкурентом провідним гравцям ринку мобільного зв’язку. За півроку роботи абонентська база TezGSM перевищила 60 тисяч абонентів, нещодавно відбулося його злиття з балтійським оператором міжнародного зв’язку Gemobile.
Нинішнього року TEZ TOUR UKRAINE має намір активізувати напрям ділового туризму, який завжди існував у компанії (останні три роки — як відділ бізнес- та корпоративних проектів). Тепер це департамент Tez M.I.C.E.
— Ми оцінюємо перспективи розвитку ринку ділового туризму дуже позитивно, — говорить керівник департаменту Tez M.I.C.E. компанії TEZ TOUR в Україні Валерія Азарова. — Незважаючи на кризу, організація корпоративних заходів за кордоном стає дедалі популярнішою у середовищі українського бізнесу. Так, за минулий рік приріст сегмента ділового туризму становив 20—25%. Нині ситуація дещо змінилася. З одного боку, компанії почали більш ощадливо використовувати бюджети, з іншого — стало зрозуміло, що великі компанії не відмовлятимуться від ділових поїздок за кордон. Навпаки, ми вважаємо — саме сьогодні необхідність у M.I.C.E. тільки зросла. Компаніям потрібні ділові зустрічі, щоб укладати угоди; конференції, конгреси, обмін думками про стан справ на ринку, щоб знаходити нові можливості.
Як і раніше, компанія TEZ TOUR продовжує працювати з провідними авіакомпаніями і не лише за чартерним напрямом. TEZ TOUR є акредитованим членом ІАТА. Це дає можливість надавати клієнтам такі послуги, як продаж авіаквитків на регулярні рейси авіакомпаній. Тури на основні «тезівські» напрямки, такі як Туреччина і Єгипет, TEZ TOUR формує за принципом пакета, до якого входить проживання, трансфер і переліт чартерним рейсом. Але, крім масових напрямків, в арсеналі компанії, як і дотепер, є екзотика — Домініканська Республіка, Куба, Мальдівські острови, Шрі-Ланка, Таїланд. Потік туристів з України в ці країни невисокий, тому туроператори не замовляють цілих літаків, а продають окремі місця на регулярні рейси авіакомпаній.
З традиційних новин: TEZ TOUR постійно обновляє та розширює готельну базу в Туреччині, Єгипті, Таїланді та інших країнах, щоб і надалі задовольняти запити українських туристів, які перманентно зростають.
Компанія TEZ TOUR — великий міжнародний оператор. На туристичному ринку з 1994 року. На сьогодні до складу TEZ TOUR входить понад двадцять міжнародних компаній. TEZ TOUR має представництва (приймаючі офіси) в Іспанії, Греції, Туреччині, Єгипті, Таїланді, на Канарських островах, Кубі, у Домініканській Республіці, на Мальдівах і Шрі-Ланці.
|