Все йде, все минає — і краю немає. Куди ж воно ділось? відкіля взялось? І дурень, і мудрий нічого не знає. Живе… умирає… одно зацвіло, А друге зав'яло, навіки зав'яло… Написав колись Тарас Шевченко. Є чоловік, є у нього ресурси але пішов він „на той світ” і все.. Не залишиться від нього через певний час ні сліду, а так хотілося, що б і людям допомогти і память добру по собі залишити. Як приклад згадаймо видатних меценатів України Терещенків, Тарновських, Лизогубів. Чернігівське відділення товариства „Просвіта” ім. Т. Шевченко разом з громадською ініціативою „Велика Сіверщина” шукає Вас шановні меценати та спонсори, для втілення почесної мети. Великих змін зазнала історія України у жорстокому ХХ столітті. Саме в ці часи її традиційний пейзаж став щезати під натиском індустріалізації, що охопила всю колишню Радянську імперію. Та дух руйнації, на жаль, продовжується і після перебудови, у нашій незалежній державі. Саме на очах наших сучасників відбувається черговий (і чи не остаточний) занепад українського села – великого осередку національної культури. Тож і вирішили організатори, за прикладом Дніпропетровщини, провести конкурс „Історія мого села”. Але для його нормального проведення потрібна підтримка, зі свого боку обіцяємо що Ваша доброта не буде забута чернігівцями. Мета конкурсу відновлення та збереження історичної памяті про село, яке не повинно зникнути у глобалізаційних процесах сучасної цивілізації. Основні завдання програми:- збереження усної історії, яка з кожним днем безповоротно зникає. - виховання у молодого покоління любові до культури і традицій свого народу через знання історії. - формування в молодої людини почуття патріотизму, потреби особистої причетності до збереження історичної пам’яті. - привернення уваги громадськості та органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування до проблеми „вимирання села”. У Конкурсі можуть брати участь усі бажаючі – ніяких вікових обмежень! До участі в конкурсі приймаються друковані чи рукописні оповідання будь-якого обсягу. та інформація про автора. (анкета). Головними критеріями оцінювання є змістовність, увага до опису деталей(архітектури, культурних особливостей, традицій, тощо), літературне викладення тексту.
|