Неділя, 28-Квітня-2024, 08.34.02
Вітаю Вас Гість | RSS
Форма входу
Логін:
Пароль:
Розділи новин
Анонси подій [222]
Всеукраїнські заходи [96]
Туристические отчеты [23]
Виставкова діяльність [81]
Знаменні дати [67]
Конкурси, змагання [48]
Новини турбізнесу [496]
Новини Євро 2012 [80]
Події міста [215]
Регіональні заходи [215]
Церкви Чернігівщини [13]
Суспільство [83]
Сторінки історії [153]
Оголошення [66]
Реклама
Новости туризма
Останні статті
Мы Вконтакте
Посилання

Новое на форуме
Туристичні блоги
Фото Чернігівщини
Статистика

Яндекс.Метрика

Пошук
Головна » 2011 » Квітень » 21 » У Чернігові обговорили іміджеву стратегію розвитку туристичної галузі міста. Фото
22.38.24
У Чернігові обговорили іміджеву стратегію розвитку туристичної галузі міста. Фото
19 квітня у Чернігові відбулася всеукраїнська відкрита конференція «Брендінг та іміджева стратегія міста Чернігова як інструмент розвитку туризму».
В роботі конференції взяли участь голова Чернігівської обласної ради Анатолій Мельник, заступник Чернігівського міського голови Анна Романова, представники Чернігівської, Львівської та Черкаської міських рад, відомі фахівці у сфері маркетингу територій, історики та науковці, які займаються дослідженням Чернігівщини, журналісти провідних чернігівських засобів масової інформації.
Учасників та гостей конференції привітав голова Чернігівської обласної ради Анатолій Мельник. У своєму вітальному слові Анатолій Мельник зазначив: ««Сьогоднішня конференція є конкретним кроком в плані популяризації Чернігівської області на туристичній мапі. Приємно відмітити, що ми маємо можливість спостерігати конкретний приклад соціального партнерства. Адже в цій залі зібралися як представники влади, так і бізнесу, неурядових громадських організацій та засобів масової інформації».
Досвідом створення бренду міст і просування їх на всеукраїнському та міжнародному рівні поділилися представники Львова та Черкас. А директор по Центральній і Східній Європі компанії "Williams WopldWide Group", фахівець у сфері маркетингу територій Геннадій Друзенко презентував можливу стратегію виходу Чернігова на туристичний ринок як серйозного гравця. На його думку, основними мають стати нові підходи до розуміння туристичної сфери. Розгляд її не як соціальної складової, а як локомотиву розвитку економіки. Адже, за відкритими статистичними даними, Чернігів за рік відвідують лише 1% туристів, що приїжджають в Україну. А між іншим, наша держава входить до 15 найбільш відвідуваних країн, за рік бувають близько 20 млн. туристів. Фахівець порівняв туристичні можливості Чернігова з австрійським Зальцбургом та великобританським Йорком, визнавши, що в Україні наше місто є туристично-історичною зіркою. Проте надходження від туризму в економіку обласного центру загалом і його бюджет зокрема є на сьогодні мізерними.
В свою чергу, директор агенції "Prime media" Тетяна Бойко підкреслила, що як показує досвід міст-піонерів у сфері маркетингу, гроші – далеко не головне. Ідеї та творчі, активні городяни – ось головний ресурс мiста. Для формування привабливості міста для туристів необхідний не тільки пошук ексклюзивності, а також бажання не на словах, а на ділі займатися маркетингом міста, причому в самому широкому розумiннi цього слова. Сьогоднішня конференція - це один з перших кроків до формування розуміння, куди взагалі потрібно рухатись, і що саме необхідно робити з наявним у нас потенціалом, щоб сподобатися потенційним туристам та стимулювати їх залишати в Чернігові гроші.
Також в ході прес-конференції представники дизайн бюро «Синдикат» презентували доопрацьований туристичний логотип міста Чернігова - клубок, на якому чітко виражені місцева символіка – храм, меч, річка, монах-привид. Цей клубок виступає як переплетіння історичних, народних, військових мотивів, як нашарування історичних епох, легенд та переказів різних часів. Запропонований логотип може бути представленим у тривимірному просторі, а відтак легко втілюватися у різноманітній сувенірній продукції. Власне перші її зразки теж було представлено під час конференції.
Загалом, на думку учасників заходу, позицiонування міста Чернігова як одного з найстародавніших та найкрасивіших культурно-історичних осередків України з багатими туристичними можливостями, стане карт-бланшем для розвитку здорового інвестиційного клімату регіону та неодмінно прокладе дорогу новим культурно-дипломатичним та економічним зв’язкам міста Чернігова та області.

Воробей Валентин
Фото автора
Категорія: Новини турбізнесу | Переглядів: 899 | Додав: chernigovec | Теги: логотип Чернигова, Чернігів місто легенд, розвиток туризму в Чернігові, бренд Чернигова | Рейтинг: 0.0/0
Новости по теме: Вічна пам'ять Героям Чернігівщини. Відео
Программа открытия туристического сезона 2015 в Чернигове
Обговорено перспективи розвитку туризму в Україні і на Чернігівщині під час війни на Донбасі
В Чернигове обсудят угрозы и перспективы развития туризма в условиях военной агрессии РФ
В художньому музеї відбувся благодійний концерт на підтримку української армії
Чернігівщина вшанувала 97-у річницю бою під Крутами. Фоторепортаж
План заходів з нагоди відзначення 97-ї річниці бою під Крутами
29 січня - всі у Крути
Сегодня Сосницкий литературно-мемориальный музей А. П. Довженко празднует свое 55-ти летие
Загадочная Черниговщина: от Сновянки до Мезина. Фоторепортаж
Верховная Рада Украины хочет изменить существующий закон о туризме
В Киеве состоялись сборы Черниговского землячества 2015
У Чернігівському історичному музеї відкрилася нова експозиція про бійців АТО
Гетманская столица приглашает на Рождество в Батурин
На Різдво у Чернігові відкриється фестиваль «Чернігівська коляда - 2015»
Погода, Новости, загрузка...
Всього коментарів: 0
ComForm">
avatar