Близько 130 вітчизняних та зарубіжних фірм, управлінь культури та туризму взяли участь у восьмій міжнародній виставці ярмарку «Турєвроцентр-Закарпаття 2009», яка проходила упродовж 10-12 вересня 2009 року у місті Ужгороді. Звичайно, ж не оминула стороною цей захід і виставка «Чернігівщину туристична» організована управлінням культури і туризму Чернігівської облдержадміністрації. Метою виставки-ярмарку є: привернення уваги до туристично-рекреаційних можливостей не тільки Закарпаття, а й усіх куточків та областей України, що дає змогу збільшити кількість відпочиваючих у регіонах України. Особливістю цьогорічної виставки-ярмарку є масштабна презентація санаторно-курортного, туристично-рекреаційного та готельного господарства Закарпатської області. Під час офіційного відкриття виставки-ярмарку, заступник голови Закарпатської облдержадміністрації Володимир Гоблик зауважив, що з кожним роком все більше туристів, як українських, так і зарубіжних відвідує прекрасний закарпатський край і цьому багато сприяє сьогоднішня виставка, яка вже в восьме проводиться в Ужгороді і стала вже традиційною. Окремо Володимир Гоблик подякував організаторам виставки та учасникам з інших областей, які не дивлячись на обмеженість коштів, економічну кризу, з року в рік приймають участь у цій виставці та презентують свій туристичний потенціал. Після урочистого відкриття виставки, почесні гості, серед яких був присутній заступник міністра культури і туризму України Юрій Зубко, мали змогу оглянути тематичні розділи виставки-ярмарку «Турєвроцентр-Закарпаття 2009». Упродовж трьох днів у рамках виставки-ярмарку відбулися міжнародна конференція "Туризм без кордонів: екологія і мандри", презентація сільського туризму, майстер-класи з приготування закарпатських страв з показом відеофільму "Подорож смачним Закарпаттям". Свої вироби демонстрували народні умільці - різьбарі, лозоплетільниці, вишивальниці, окремо проводилася дегустація закарпатських вин, сиру і меду. Загалом, учасники виставки мали можливість сповна оцінити принади гірського краю під час презентаційного рекламно-інформаційного туру, а також поспілкуватися з потенційними партнерами, укласти угоди про співпрацю. Тож, з упевненістю можна підкреслити, що подібні виставки-ярмарки сприяють подальшому розвиткові туризму, як однієї з провідних галузей економіки України. І все ж таки особливого значення подібні виставки набувають нині в контексті підготовки України до проведення Євро-2012, коли наша країна збирається приймати гостей з усього світу, а отже й повинна показати їм усі найкращі надбання туристичної галузі.
Джерело: Воробей Валентин Фото автора
|